Orderstatus
Waar is mijn order?
Je bent vast benieuwd waar je order is en wanneer je deze bij je thuis kunt verwachten. Je kunt jouw orderstatus gemakkelijk volgen via "mijn account". Log in via mijn account en bekijk de status van de order. Iedere klant ontvang automatisch inloggegevens zodat u zelf de status van uw order kan bekijken (let op: kijk ook in uw email spam-box).
Tijdens het productieproces van jouw order houden we je per mail op de hoogte van de status van je order. Zo weet je precies wanneer je order in productie is, wanneer de order verzonden is vanuit de fabriek en wanneer we verwachten dat je order bij de vervoerder is. Enkele dagen voor de bezorging ontvang je een e-mail en/of sms van de vervoerder met een leverdatum & tijd.
Waarom is mijn order onvolledig?
Waarschijnlijk heb je een order met verschillende soorten/type raamdecoratie. Afhankelijk van het product kan de productietijd verschillen. Indien een product gereed is sturen wij deze direct toe om onze klanten snel mogelijk blij te maken. Bekijk de eventuele verschillende levertijden op uw factuur.
Ik ontvang geen orderupdates per email?
Kijk dan ook in uw spam-box. Onze berichten worden geautomatiseerd verstuurd en belanden daarom vaak in de spam-box.
Mijn bestelling is niet op de verwachte levertijd geleverd, wat nu?
Als je 5 dagen na de verwachte leverdatum je order nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op via dit formulier. Dan zoeken wij het voor je uit.
Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?
Het kan gebeuren dat je een foutje hebt gemaakt in je order of dat je je order wilt annuleren. Je kunt je order binnen 8 uur na bestellen annuleren. Jouw order wordt namelijk direct in productie genomen door de fabriek. Is deze tijd verstreken maar wil je alsnog annuleren? Dan ontvangen we graag zo snel mogelijk een bericht via het juiste formulier en gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.
Veel gestelde vragen / FAQ
Bekijk hier alle veel gestelde vragen op onze FAQ pagina.