Klacht, vraag of hulp?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door gebruik te maken van ons klantenservicesysteem. Vul alle velden in voor de snelst mogelijke hulp.
Let op: vul alle velden juist & volledig in zodat wij u zo goed en snel mogelijk kunnen helpen. Wij vragen u bijvoorbeeld om het ordernummer/factuurnummer.
Nederland: 020-2613415
België: 0031-202613415
Chat met ons (rechts onder icoontje)
Stuur ons een email via het klantenservicesysteem. Let op: vul alle velden correct & volledig in.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via het geschikte formulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.