Webwinkel Keurmerk Kiyoh
Zoek

Tarieven montageservice binnenzonwering

De voorrijkosten voor de montageservice bedragen € 59,00 per adres (inclusief btw). Daarnaast betaal je een vaste prijs per product.
De genoemde tarieven zijn op basis van montage op een goed bereikbare plek + montage in goed bewerkbare muur of kozijn. Bestel direct online.

 Product Montagekosten per product

 Rolgordijnen € 29,00
 Toeslag montage elektrische bediening € 17,40

 Duorolgordijnen € 29,00
 Toeslag montage elektrische bediening € 17,40

 Plisségordijnen € 29,00
 Toeslag montage elektrische bediening € 17,40

 Plisségordijnen lichtkoepel € 49,00
 Toeslag montage elektrische bediening € 17,40

 Jaloezieën € 29,00
 Toeslag montage elektrische bediening € 17,40

 Verticale lamellen € 29,00
 Toeslag montage elektrische bediening € 17,40

 Vouwgordijnen € 29,00

 Gordijnen (inclusief montage rails) * Rails zelf niet inbegrepen € 29,00


Let op: Wij bieden de montageservice momenteel alleen aan in de regios:

- Amsterdam en omstreken (max 25 km)
- Utrecht en omstreken (max 10 km)
- Rotterdam en omstreken (max 10 km)



Voor de montage van buitenzonwering gelden andere tarieven. Deze vindt u hier.

Voorwaarden montageservice
Voor de montageservice gelden de volgende voorwaarden

Voorbereiding
Om vertragingen te voorkomen vragen wij je om de ruimte waarin de zonweringsproducten gemonteerd dienen te worden vrij te maken van obstakels zodat de monteur voldoende ruimte heeft om te werken.

- Zorg ervoor dat al het voorbereidend werk, zoals het aanleggen van elektra, het stucen van de muren en het verwijderen van bestaande zonwering al is gedaan.
- ls er goedkeuringen nodig zijn om de montage te kunnen uitvoeren, denk bijvoorbeeld aan vergunningen of ontheffingen, moet je die al in je bezit hebben.

Aanwezigheid opdrachtgever
De opdrachtgever dient ten tijde van de montage op locatie aanwezig te zijn. Indien de opdrachtgever niet aanwezig is en de opdracht niet kan doorgaan wordt 50% van de montagekosten in rekening gebracht.

Oplevering
Nadat de werkzaamheden zijn uitgevoerd, zal de montageklus worden opgeleverd. Indien een factuur nog niet of deels voldaan is, reken je het openstaande bedrag rechtstreeks af aan de monteur. Dit kan contant of per pinbetaling.

Als er zichtbare gebreken of beschadigingen zijn, dien je dit direct te melden aan de monteur. De monteur noteert de klacht op de opleverbon. Er wordt een nieuwe afspraak gemaakt voor herstel van de klacht. Gebreken die niet op de opleverbon staan kunnen later niet meer worden toegevoegd.

Meerwerk
Zorg er voor dat niet begrote werkzaamheden tot 5 werkdagen voor de geplande montagedatum wordt aangevraagd. Onder meerwerk wordt bijvoorbeeld verstaan het demonteren en/of afvoeren van bestaande zonwering, het verwijderen van obstakels, het opvullen van kozijnen of een afwijkende bevestigingshoogte. Als er sprake is van meerwerk wat niet vooraf aangevraagd is, behouden wij ons het recht voor om de werkzaamheden uit te stellen en de extra montage- en voorrijkosten in rekening te brengen. Het uurtarief voor meerwerk is € 55,00 per uur.

Garantie
Op de montagewerkzaamheden geven wij 1 jaar garantie. Binnen die periode mag je verwachten dat er geen klachten ontstaan die het gevolg zijn van de montage. Problemen die ontstaan door onvoldoende onderhoud, door eigen uitgevoerde reparaties of normale slijtage vallen niet onder deze garantie. De garantietermijnen van de producten kun je op de productpagina vinden.

Afspraak wijzigen
Mocht je verhinderd zijn, dan kunnen bestaande afspraken tot 4 werkdagen ervoor kosteloos gewijzigd worden in overleg met de monteur. Daarna wordt € 65,00 in rekening gebracht.

Filters
Sort
display